loading...
پایگاه جامع شناخت بهائیت
سید مصطفی احمدی بازدید : 83 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

آکادمی موسیقی تلویزیون بهایی «من و تو» که هر ساله در قالب مسابقه خوانندگی برگزار می‌شد، امسال برگزار نمی شود تا از نقد مخاطبان در أمان مانده و افتضاحات اخلاقیش به دست فراموشی سپرده شود.

 

در سال‌های گذشته، افرادی به عنوان خواننده برگزیده از سوی بینندگان معرفی می شدند که بعدها زمزمه تبانی آن افراد با عوامل تلویزیون من و تو شنیده شد.

 

سال گذشته  نیز تجاوز «تیام بصیر» از عوامل من و تو به یکی از دختران برگزیده سال و خودکشی این خواننده، توسط پریسا سحرخیز -مجری جدا شده از من و تو- افشا شد و یک رسوایی بزرگ برای شبکه بهائی من و تو به ارمغان آورد.

 

هرچند بعد از افشای این خبر، دختر مورد نظر، با تهدید و تطمیع باند من و تو در برابر دوربین قرار گرفت و اصل ماجرا را به صورت تصنعی تکذیب کرد و بعد دست به خودکشی زد؛ اما تجاوز رها اعتمادی [اعتماد] گرداننده اصلی برنامه آکادمی و یکی از تصمیم‌گیران من و تو، به پسربچه ۱۱ساله و دستگیری وی به جرم قاچاق مواد مخدر، افتضاح دیگر این آکادمی بود که لکه ننگی بر پیشانی این شبکه شد.

 

اعتمادی از عوامل میدانی فتنه ۸۸ بود که یک بهایی دو آتشه به حساب می‌آید. پدر وی حسن اعتماد دبیر اتاق خبر «من و تو» است و برادرش نیز، آشپز دربار پهلوی بوده است.

 

آکادمی موسیقی تلویزیون من و تو، به دامی برای دختران علاقه‌مند به موسیقی در خارج از کشور تبدیل شده بود. دامی که سردمدارانش کیوان و مرجان عباسی، صاحبان من و تو  هستند و باند قاچاق دختران به کانادا و آمریکا را نیز اداره می کنند.

 

گفتنی است تلویزیون بهایی «من و تو» افشاگری کیهان را عامل اعتراض به آکادمی همجنس بازان اعلام کرده است!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بسم الله الرحمن الرحیم : این وبلاگ قصد دارد بعضی از خرافات را ریشه کن کند. رییس این وبلاگ شیعه ی اثنا عشری است و به این هم افتخار میکند. تمامی پست های این وبلاگ از کتب معتبر نوشته شده است بنده حقیر حاضر به مناظره با اشخاصی که شرایط بخش مناظره را داشته باشند را دارم به امید ظهورش عجل الولیک فرج
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرتان کدام دین ( فرقه) کامل است
    دوست دارید چه مطلبی روی سایت قرار گیرد
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 879
  • بازدید کلی : 8,145